KOBNE STRASTI

FATAL INSTINCT

Armand Assante je dobar njujorški karakterni glumac i zbilja je šteta što ga malo češće ne viđamo po filmovima. Možda je razlog u tome što ga producenti smatraju nedovoljno ružnim za karakterne uloge, a istovremeno nedovoljno zgodnim za glavne. Stoga su njegov domen TV-produkcije i neambiciozne igrarije velikih holivudskih producenata nalik na KRALJEVE MAMBA ili djela Sidneya Lumeta. Ovdje Assantea, pak, po prvi put vidimo u komičnoj ulozi.

Režisera Carla Reinera smo imali prilike upoznati preko ČOVJEKA S DVA MOZGA, doista smiješne ali relativno nepoznate komedije sa Steveom Martinom i Kathleen Turner. Ovdje se Reiner odrekao izvornog humora u korist najjeftinijeg načina izazivanja smijeha, koji danas dominira Hollywoodom: parodijom. Za metu je uzeo najuspješniji žanr suvremenog Hollywooda: erotski triler, odnosno dva njegova najpoznatija predstavnika - Lyneovu KOBNU PRIVLAČNOST (1987) i Verhoevenove SIROVE STRASTI (1992). Ali, nije se zaustavio samo na njima nego je za štoseve koristio još nekoliko poznatih trilera u stilu "film noirea" iz posljednjih par desetljeća. Zbog toga će gledatelji imati problema da se smiju na te štoseve, osim ako nisu fanatični filmofili koji mogu prepoznati detalje inspirirane svojim kult-djelima.

Glumci su obavili dobar posao - Assante u komičnoj ulozi nije ništa posebno, ali je pristojno obavio posao. Sherilyn Fenn je svoj komičarski zenit imala u Bartelovom DESIRE AND HELL AT SUNSET MOTEL, a ovdje je karikatura. Kate Nelligan je O.K. ali prvenstvo nesumnjivo pripada Sean Young. Zlobnici bi rekli da je ulogu Lole Cain odigrala tako sjajno jer ona u stvarnom životu ima mnogo zajedničkog s psihopatskim kučkama koje parodira u ovom filmu.

Ukratko, ukoliko ne zahtijevate previše od filma, ovaj bi vas mogao zabaviti.