SVETI SAKRAMENT BRAKA

HOLY MATRIMONY

Na početku filma Havana (Arquette) i njen partner opljačkaju jedan državni sajam. U bijegu pred policijom utočište pronalaze kod huterita, opskurne protestantske sekte, odakle je njen partner potekao. Da bi osigurali ostanak u zajednici dok se potjera ne stiša njih dvoje pristaju na brak. Taj brak biva prekinut pogibijom supruga koji je prethodno od svoje "izabranice" sklonio novac na sigurno. Očajnoj Havani se kao spas nudi običaj zajednice prema kojoj brat poginulog ima dužnost da je zaprosi. Zbog novca će Havana pristati bez obzira na to što je mladoženja 12-godišnji Ezekiel (Gordon-Levitt).

Prateći suvremeni holivudski film postao sam alergičan na filmove koji se temelje na "high concept" dosjetki kao i filmove u kojima glavne uloge imaju derišta (u čemu je najbolji primjer Macaulay Culkin). SVETI SAKRAMENT BRAKA kombinira oboje i teško je očekivati nešto izuzetno kvalitetno. Scenarij je tako isprazan, neuvjerljiv i nedomišljat da tu ništa ne pomaže režija Leonarda Nimoya alias Spocka, koji za razliku od svog kolege Shatnera iz ZVJEZDANIH STAZA, zna snimati dobre stvari. Što se Patricie Arquette tiče, ona je svoj komičarski talent najbolje pokazala u sjajnoj, ali malo poznatoj OPASNOJ GRANICI s Michael Madsenom, tako da se ovdje, sputana bedastim scenarijem, muči poput orla u krletki za kanarince. Dojam možda spašava profesionalna fotografija i pristojan glazbeni skor Brucea Broughtona koji je mogao komotno biti iskorišten za nešto ambiciozniji film.

• ocjena: podnošljiv