KRVAVA TRKA

BLOOD RUN

Možda jedina privlačna stvar u ovom filmu jesu scene kojima započinje. Naime, u njima dvije mlade, lijepe i bogate žene vidimo u lezbijskoj idili. Ta će idila biti brutalno prekinuta ubojstvom jedne od njih. Istražitelj (Bradley) je grubijan, alkoholičar i loš otac, ali ga to ne spriječava da osvoji srce preživjelog člana lezbijskog para (Thomson). Problem je u tome što on smatra kako je ona prvoosumnjičena pa... Ostatak se može pretpostaviti.

Riječ je o jednoj od najbesramnijih kopija BASIC INSTINCTA koje sam ikada imao prilike vidjeti. Režiser Davidson je očito mislio da će prikriti tragove vlastite neoriginalnosti tako što u film ubaci potpuno neadekvatne scene primjerenije jeftinoj hongkonškoj akcijadi nego erotskom trileru, ali nije uspio, djelomično i zahvaljujući izboru kostima i kadrova koji daju novo značenje izrazu "deja vu". Što se pak obavezne erotike tiče, Anna Thomson, koje se sjećamo po ulozi majke-narkomanke iz kultne VRANE, možda ima širi grudni koš od Sharon Stone, ali ja ipak nisam pobornik Marxove teze o pretvaranju kvantitete u kvalitetu, pogotovo kada je ona predmet standardnog videospotovskog pres***vanja. I sama radnja je, kao što sam rekao, besramna kopija Verhoevenog filma, tako da je nakon određenog vremena bez problema možemo vidjeti što će se dogoditi u slijedećih pola sata. Lijepu fotografiju i par dobro snimljenih scena na početku možete gledati i u foršpanu. Bolje se ne maltretirajte gledanjem cijelog filma.

• ocjena: podnošljiv