TEKWAR

Za Williama Shatnera, glumca koji je zahvaljujući ulozi kapetana Kirka u ZVJEZDANIM STAZAMA postao jedna od ikona ovog stoljeća, malo ljudi, barem kod nas, zna da se pored filma bavio i književnošću. Sredinom osamdesetih napisao je prvi roman iz "TEKWAR" serije, koju je kritika zdušno sahranila, a publika čitala više zbog slavnog imena nego zbog nekakve kvalitete.

Bilo kako bilo, pred nama je prvi od četiri dosad snimljena TV-filma po motivima tih romana. Radnja je smještena u sredinu slijedećeg stoljeća gdje su kemijske droge zamijenjene elektronskim uređajem za stimuliranje mozga - tekom. Glavni junak je Jake Cardigan, bivši policajac koji se na početku filma budi iz kriogenskog zatvora na koji je bio osuđen zbog korupcije i ubojstva svojih partnera. Da bi dokazao svoju nevinost i vratio ženu i sina koji su ga napustili, Cardigan pristaje raditi za račun jednog moćnika (Shatner) i putem se sukobljava sa svojim starim poznanicima - dilerima teka.

Ovo izgleda kao petparački zaplet, a kada tome pribrojimo u najmanju ruku loš dojam koji je Shatner ostavio kao režiser ZVJEZDANIH STAZA V, nemamo se baš čemu nadati. No, to ipak vara: režija je sasvim u skladu sa TV-standardima, a tome valja pribrojiti i neobično skupe i kvalitetne scene kompjuterske animacije. Glumci su pristojni, a veseli i pojavljivanje Sheene Easton, pop-zvijezde iz ranih 80-tih, u ulozi gdje je ni rođena majka ne bi prepoznala. Na kraju valja istaći i to da je taj film bolje uspio dočarati "cyberpunk" svijet od mnogo ambicioznijih projekata. Za jedan pilot-film je dovoljno atraktivan.

Ukratko, standardna 90-minutna zabava.