ŽENA MOJIH SNOVA

(fali naslov)

Žanru erotskog trilera, koji harači suvremenom B-produkcijom, nije mogla odoljeti ni negdašnja diva holivudske erotike Bo Derek, pa ju je Robert Ginty, inače poznat kao glumac u bezličnim B-filmovima, angažirao kao femme fatale u svom otužnom filmčiću ŽENA MOJIH SNOVA. Riječ "triler" ne valja shvatiti previše ozbiljno: film žanrovski prije pripada sudskoj drami, a erotika je tu u standardnim količinama.

Radnja se vrti oko Jacka (tumači ga Jeff Fahey, kojemu je ovo najdebilniji lik nakon onog u ČOVJEKU-KOSILICI), koji je kapetan jahte jednog trulog bogataša (Steven Bauer). Jack se naravno zateleba u njegovu ljubavnicu Christinu (Bo Derek, za čiji lik manje moramo pohvaliti glumicu, a više ordinacije na Beverly Hillsu koje su odista maestralno obavile svoj posao) i nakon jedne olujne noći nađe se optužen za ubojstvo i silovanje. Brani ga ostarjeli prijatelj odvjetnik Hill (Robert Mitchum, jedini razlog zbog kojega eventualno možete nabaviti kazetu).

Gintyjev scenarij je očajno stereotipan - osim u jednom: većina likova su kreteni. Ako kao parametar kvalitete filma uzmemo onu Hitchcockovu "Što jači negativac - to bolji film" onda je ŽENA MOJIH SNOVA katastrofa. Likovi (osim Mitchuma) su tako antipatični i odbojni da nakon kratkog vremena izgubimo interes za njihovu sudbinu, kao i za cijeli film. Ni s vizualnom stranom filma nije ništa bolje: Ginty nastoji glumiti nekakvog alternativca pa stalno eksperimentira s flashbackovima, posebnim rakursima, sve to s bijednim rezultatima. Jedina zanimljivost jest možda činjenica da se radnja dešava u neidentificiranoj karipskoj zemlji čiji policajci imaju egzotične, pomalo anakrone, uniforme.

Ukratko, film koji bih preporučio samo najvatrenijim poklonicima Bo Derek, ako takvih još ima.

• ocjena: (fali)

(c)1994 Dragan Antulov