RELENTLESS 3

Prije dvije godine imali smo priliku vidjeti triler RELENTLESS (kojeg je Jadran Film preveo kao NEUMOLJIVI). U njemu je nastupila hrpa dobrih karakternih glumaca od kojih je najupečatljiviji bio Leo Rossi, simpatični Italoamerikanac u ulozi Sama Dietza, detektiva-početnika čiji je prvi posao, stjecajem okolnosti, hvatanje opasnog serijskog ubojice.

Ne znam zašto su naši distributeri zakazali, ali RELENTLESS 2, koliko znam, nije izdan na domaćim video-kazetama. No, bez obzira na to imamo naznake o tome što se dogodilo u tom filmu: u RELENTLESS 3 Sam Dietz nema više ni obitelj, a ni vjere u sebe. Posao kojeg zna najbolje - hvatanje serijskih ubojica - toliko je zamrzio da je na vlastiti zahtjev premješten na drugi posao. Ali, kada Los Angeles udari novi val okrutnih ubojstava, Dietz će se vratiti, i to iz osobnih razloga: ubojica, naime, želi upravo njega da vodi istragu. Dietza tek čeka najneugodnije otkriće u istrazi...

Na valu planetarnog uspjeha KAD JAGANJCI UTIHNU napravio se čitav niz filmova o serijskim ubojicama. Neki od njih nastoje biti domišljatiji, neki nastoje biti turobniji od Demmeovog ostvarenja, a neki jednostavno ne uspijevaju u ničem od toga, kao što je slučaj s Lemmovim ostvarenjem. Mada, da budemo iskreni, filmu ne mogu pronaći neku veliku zamjerku, osim možda pretjerane upotrebe erotike, koja, možda i nije baš najopravdanija. (Netko zloban bi rekao kako je režiser imao problema s minutažom, pa je zato dosta vremena posvetio krevetskim aktivnostima različitih protagonista.)

Glumci, koji su bili i temelj kvaliteta originala, su to i ovdje. Rossi kao potpuna negacija optimističnog i poletnog detektiva iz prvog dijela je dobar, kao i Forsythe u ulozi luđaka. Najveće zamjerke imam na Signy Coleman (ako se ne varam, tumači Celeste u "Santa Barbari") koja je dala prilično bezličnu interpretaciju Dietzove ljubavnice.

Ukratko, film za kojeg nemam zamjerki, ali koji budi neugodni deja vu osjećaj.

• ocjena: (fali)

(c)1994 Dragan Antulov